Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Επιλογή της ημέρας(18-7-2012)

   Γεια,σας παιδιά!Σήμερα είμαι πιο ξεκούραστη από τις άλλες μέρες διότι γράφω στα ίδια blogs αλλά μου φαίνεται σαν να γράφω σε λιγότερα!Το γιατί θα σας απαντήσω τώρα!Στο blog μου:collfireworks.blospot.com γράφω μόνο άρθρα τα οποία δεν χρειάζεται καν να τα γράφω.Δηλαδή γράφω άρθρα με την θέλησή μου και όχι από υποχρέωση για να πάει μπροστά το blog!Εδώ γράφω την επιλογή της ημέρας που είναι ξεκούραστη και με χαλαρώνει,ενώ στα άλλα δύο blogs που είμαι writter περιμένω να βγει κάτι άλλο δωρεάν για να γράψω.Τέλος πάντως ας γράψω την επιλογή της ημέρας:
   Η επιλογή της ημέρας είναι ένα μοντέρνο,καλοκαιρινό μπλουζάκι με κίτρινη απόχρωση.Έχει πάνω πράσινα φύλλα που μοιάζουν με φύλλα από φοίνικες.Επίσης έχει και κόκκινα σχέδια που δεν ξέρω με τι μοιάζουν.
   Δεν μπορώ να σας πω από ποιο κατάστημα είναι ούτε την τιμή του γιατί δεν μπορώ να τα βρω.Έκανα πολλές αναζητήσεις και δεν τα βρήκα.Συγνώμη...
Η επιλογή της ημέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου