Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Επιλογή της ημέρας(19-7-2012)

   Γεια,σας αγαπητοί αναγνώστες!Τι κάνετε;Εγώ δεν είμαι καλά... :( ...Η μάνα μου μού έκλεισε ραντεβού στην κομμώτρια για να κουρευτώ.Δεν θέλω να αποχωριστώ το μαλλάκι μου.Θα ήθελα να μου κάνετε μία χάρη!Μπορείτε να γίνετε μέλος στο club -Greek_NCG- ;Πατήστε στα μοβ γράμματα για να μεταβείτε στην σελίδα:
-Greek_NCG-
   Η επιλογή της ημέρας είναι ένα πολύ ωραίο,μοντέρνο,άσπρο φόρεμα.Αν και δεν είναι καινούριο κατάφερε να γίνει επιλογή της ημέρας.Συνήθως μόνο καινούρια ήδη γίνονται επιλογές της ημέρας.Είναι ένα πολύ ωραίο φόρεμα με μία κομμένη καρδούλα στην μέση.Έχει μία κίτρινη ζώνη,στη μέση,που το κάνει πολύ χαριτωμένο.
   Μπορείτε να το αγοράσετε από το κατάστημα IT GIRLS δίνοντας 24 stardollars.
Η επιλογή της ημέρας
   Παρακάτω μπορείτε να δίνετε ένα συνολάκι που έφτιαξα εγώ με αφορμή την σημερινή επιλογή της ημέρας.Αν σας αρέσει να το κάνω και την επόμενη φορά,δηλαδή αύριο. 
Είναι όμως ακριβό :( :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου