Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Επιλογή της ημέρας(26/7/2012)

Γεια,σας αγαπητοί μου αναγνώστες!Τι κάνετε;Είστε καλά;Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αγόρασε ένα καινούριο MP4 και είναι τέλειο!Θα σας δείξω και φωτογραφίες για να το δείτε στο τέλος του άρθρου!Τώρα θας σας γράψω την επιλογή της ημέρας:
Η επιλογή της ημέρας είναι μίας "τυραννικής" εμφάνισης ζακέτας κατά την γνώμη μου.Εννοώ πως έχει πάνω της κάτι σαν τεράστια καρφιά και μου θυμίζει τους τυράννους.Είναι καφέ και τα "καρφιά" χρυσά.Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό το "πράγμα" βγήκε επιλογή της ημέρας.
Τέλος πάντως ας αφήσω τώρα τα πιστεύω μου και ας σας πω πως κοστίζει 20 "ολόκληρα" stardollars και ότι μπορείτε να την αγοράσετε από το κατάστημα Frankle Morello TRIBUTE.Πολύ ακριβή για μια "τυραννική" ζακέτα.
Η επιλογή της ημέρας
Τώρα δείτε της φωτογραφίες που τράβηξα εγώ για το καινούριο μου MP4 και μετά θα σας δείξω και την σελίδα του καταστήματος για να την επισκεφτείτε αν σας κεντρίσει το ενδιαφέρον.

ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ:




Από μέσα όταν φορτώνει


Από έξω

Από μέσα ενεργοποιημένο

Τώρα αν σας αρέσει μπορείτε να μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα για το προϊόν:

http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Portable-Player/MP3-MP4/MP3-MP4-Players/Turbo-X-MP4-Helix-II-8GB-EM244.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου