Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Επιλογή της ημέρας(27/7/2012)

Γεια,σας αγαπητοί μου αναγνώστες!Σήμερα και εχτές που κοίταζα στο stardoll δεν έβλεπα καινούρια επιλογή της ημέρας.Μπορεί να έχει κολλήσει ο λογαριασμός μου,αλλά δεν μου δείχνει καινούρια επιλογή.Αναγκαστικά θα σας δείξω την χθεσινή επιλογή.
Η επιλογή της ημέρας είναι μίας "τυραννικής" εμφάνισης ζακέτας κατά την γνώμη μου.Εννοώ πως έχει πάνω της κάτι σαν τεράστια καρφιά και μου θυμίζει τους τυράννους.Είναι καφέ και τα "καρφιά" χρυσά.Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό το "πράγμα" βγήκε επιλογή της ημέρας.
Τέλος πάντως ας αφήσω τώρα τα πιστεύω μου και ας σας πω πως κοστίζει 20 "ολόκληρα" stardollars και ότι μπορείτε να την αγοράσετε από το κατάστημα Frankle Morello TRIBUTE.Πολύ ακριβή για μια "τυραννική" ζακέτα.
Η επιλογή της ημέρας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου