Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ(5-7-2012) + Καινούρια writter

   Γεια,σας παιδιά!Είμαι η καινούρια writter του blog και γι'αυτό χαίρομαι πάρα πολύ!Με λένε Αγγελική και είμαι 11,5 χρονών.Θα γράφω για την επιλογή της ημέρας.Ξεκινάω τώρα...
   Η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι ένα καινούριο φόρεμα στην απόχρωση του άσπρου χρώματος.Το άσπρο χρώμα του φορέματος γυαλίζει καθώς πάνω του υπάρχουν μαύρες και μία καφέ γραμμή στην μέση.Επίσης το φόρεμα έχει δύο χρυσά κουμπιά.
   Κοστίζει 13 stardollars και μπορείτε να το αγοράσετε από το κατάστημα RIO.
Η επιλογή της ημέρας
                                                                                                Αυτό είναι το πρώτο μου κείμενο,γι'αυτό θα σας παρακαλούσα να μην είστε τόσο κακοί μαζί μου...Γράψτε μου στα σχόλια τι σας αρέσει ή τι δεν σας αρέσει για να συνεχίζω να γράφω έτσι ή να διορθώσω κάτι.

1 σχόλιο: