Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Επιλογή της ημέρας(11-7-2012)

   Γεια,σας!Τι κάνετε παιδιά μου;Ελπίζω να είστε καλά γιατί εγώ δεν είμαι και τόσο...Έφυγε χθες η φίλη μου η Δέσποινα για Θεσσαλονίκη και δεν θα βλεπόμαστε τώρα...Μόνο stardoll,facebook και τηλέφωνο... :( ...
   Η επιλογή της ημέρας είναι ένα πολύ εκκεντρικό,μοβ φόρεμα που μου θυμίζει Lady Gaga φυσικά!Στο μπούστο έχει μαύρα κρόσσια και είναι γεμάτο με χρυσόσκονη.Δεν ξέρω γιατί βγήκε για επιλογή της ημέρας αλλά από ότι καταλαβαίνω μάλλον στα μέλη του stardoll αρέσει η εκκεντρικότητα!
   Μπορείτε να το αγοράσετε από το κατάστημα WINDOWS ON THE WORLD δίνοντας 16 stardollars!                                                                             
                                                                                                Φιλάκια...
Η επιλογή της ημέρας 

2 σχόλια: